Gekås med lite annat...

Idag har jag varit på Gekås, köpt julklappar och varit med min vän Mathilda. Jag vet inte varför, eller jo kanske; varför shoppar jag alltid mest! Idag gick kvittot på 707 kr. Medan Mathilda köpte för 400 någonting. Lite skämigt faktiskt. 
 
Jo, i över två veckor har jag bråkat med en nära vän till mig. Det är en av anledningarna till att jag tog bloggpaus. Så idag så orkade värken hon eller jag mer! Vi hade ett snack i klassen om detta och lite andra saker som har hänt. Ni vet en klass med nästan bara tjejer är en klass med väldigt stora och olika personligheter/åsikter.
 
Så idag vi tog tummen ut ur rövarna och bad om ursäkt. Det är väldigt viktigt att man kan be om ursäkt och att man kan inse att man har gjort fel. För att man är äkta vänner om man kan bråka MEN att man kan be om urrsäkt. Att även att ens vän kan inse att det han/hon gjorde var fel. Jag vill inte ta upp det vi bråkade om, men nu är vi vänner och detta är ett minne blott... 
 
Är så fruktansvärt glad att vi är vänner igen. Har verkligen saknar henne. Men även vänner måste kunna bråka ibland. Ibland så löser man det, ibland så får man bara inse det att man är olika men för det betyder inte det att man inte kan vara vänner. Eller hur?
 
Varför jag tar upp detta med er är man blir stressad, man blir orolig och att man mår allmänt dåligt av att bråka/hata. Detta kan gå ut över andra, sönm och inte minst en själv. Då har man "förstört sin inre skönhet" om ni förstår vad jag menar. 
 
 
En annan fråga: Jag undrar om ni vill ha lite tips på hur man packar en bra resenecessär, lite mer i detalj än i det senaste inlägget om necessärer och så. Såklart gör jag en video om det. Sen så kommer jag ha en överraskning till er i slutet av videon. Så vill veta vad det är så kommentera här nere! Så ser vi var detta leder
 
 
Kisses and love <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0