Video!

Imorgon ska jag gå upp en halvtimme tidigare, för att jag ska göra en video där jag sminkar mig! Fick svar på den frågan, så då får man besvara den. Om ni fattar bvad jag menar. Så ni kommer att få se hur jag gör min vardagsmakeup. Nästa gång så lär det bli min festsminkning. 
 
Jo, nu håller jag på med att designa vårens design på bloggen. Det kommer att ta ett tag, i och med att jag ska iväg i två veckor nu på lördag. Ska ju gasa lite matta i Dalarna. Så det ska bli spännande! Är så taggad. Så jag behöver lite foton där uppe för att kunna göra min header. Så detta skall bli spännande som sagt. Ska göra en lite mer proffsigare header. Det var ju ett tagsedan jag gjorde designar så jag är ju lite ringrostig somni kanske förstår. Hehe! Men de ska la lösa sig. 
 
Ha en mysig 3:de advent mina vänner <3
 
 
 
 
 
 
Kamera: Canon EOS 1100 D
Objektiv: 18-55
Fick en kick av att fota <3 Älskar den kicken!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0