50 saker ni inte visste om mig.

 
Jag vill verkligen att ni ska veta vem jag är utanför bloggen, inte bara "Linn som älskar smink". 
 
1: Jag kan inte äta frukost på vardagarna.
2: Om jag fick välja en maträtt som jag skulle äta resten i mitt liv skulle det vara
potatisgratäng, fläskfelé med pepparsås.
3: Allt jag äter är nästan ekologiskt.
4: Jag bytte skolan i ninan pga mobbig/utfrysningar.
5: Om jag spelar frågespel hoppas jag på historiefrågor.
6: Jag går med 97:orna i skolan. Asså med dom som är ett år yngre än mig själv.
7: Jag är tredje äldst i klassen.
8: Jag har ett ärr i pannan efter hjärnskakning.
9: När jag var liten ville jag bli en sjöjungfru.
10. Jag var rödhårig i ca ett år.
11: Jag skiter fullständigt i märkeskläder.
12: Sålänge jag minns har jag kunnat alltid gå i klack. 
13: Sedan jag fyllde nio år så har jag åkt till Liseberg på min födelsedag.
14: När jag gick i femman och halva nian så mådde jag som piss.
15: Jag är 171 cm lång.
16: Jag ha 38 i skotorlek.
17: Jag blev 17 den 27 april i år.
18: Jag kör en snöskoter som är 26 år. Men den går bra fortfatande!
19: Men jag älskar även att åka motorcykel
20: Jag har säkert haft 10 olika bloggar.
21: Jag bytar design efter varje årstid.
22: Jag är en som gärna sätter andra före
mig själv oftast. Vilket är rätt dåligt
23: Jag får lätt skuldkänslor.
24: Jag åker samma buss som dessa två tjejer som är även två av mina finaste kompisar:
Tryck på bilderna för att komma till deras bloggar.
 
25: Jag tror att man aldrig blir vuxen, oavsett hur gammal man är.
26: Jag fotat gärna när skolan är över.
27: Jag har alltid på mig ringar på bägge mina "fuck you" fingrar.
28: En som jag fått av pappa och en jag har fått av mamma!
29: Att jag hatar all sorts skador.
30: Att jag kan va en riktig bitch när jag blir arg.
Men då ska jag va riktigt, riktigt arg. Vilket jag sällan blir.
31: De som bor i mitt område är väldigt nära varann.
32: Jag var döv när jag var liten, hade vatten bakom trumhinnorna.
33: Jag har en mamma som heter Nina, en pappa som heter
Heikki och en stora syster som heter Sanna
 
 
34: Jag har jobbat på ett kafé. inna  jag började på världens bästa kemtvätt med go personal!
35: Jag dricker för mycket cola.
36: Jag har försökt att dra ner på mitt beroende/begär efter cola.
37: Jag önskar mig oftast upplevelser i födelsedagpresent eller present än småsaker.
38: Jag hatar allt som har med falksa människor som väder en bra sak till något dåligt. 
39: Jag älskar frölunda.
40: Jag har varit i Finland nio gånger. Ca 126 dagar.
41: Jag är så trött på människor som tror att dom kan ha patent på en sak (Patent är att man inte får härma en sak som redan finns, att man säger "Jag är den ända i världen som får ha svarta Dr martins").
42: Det roligaste som finns att göra på
sommaren är att åka raggarbil eller epa/a-traktor.
43: Om jag skulle kunna bestämma skulle det finnas en vinter
del och en sommar del i Varberg. En sida som man sola och en annan
som man kan åka snöskoter.
44: Jag behöver inte alltid titta på tangentbord. Ca sex gånger på en minut. 
45: Jag kan inte gå utanför dörren utan headsett/hörlurar.
46: 
Jag vill kunna gå i skinnjacka året om. Utan att frysa eller svettas.
47: Jag har inte läst ut en bok sedan i sexan.
48: Jag vill kunna photshop bättre.
49: Jag tycker att det spelat ingen roll om man är överviktig eller underviktig,
sålänge man mår bra och har bra kondis så ska man inte
tänka på vad man väger. That's it!
50: Det som ingen förutom min familj och mina vänner
vet om är att jag sitter ner när jag duschar!
 
Kisses and love!
//Linn 
Hoppas att ni vet lite mer om mig <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0