Hur man får inspiration.

Inspiration? Hur får man det? Hur känns inspiration? Ja det är någ många som tänker på dessa frågor. Insperation är när man finner något man vill också vill pröva på. Te:x kan det vara en tjej på en bild med en fin make-up som du också vill pröva att bära, eller en ny klädstil. Ja, allt som man gillar är en slags inspiration. Min stora inspirationkälla är: LANA DEL REY! Hon är en kvinna som har kurvor, fin make-up, kläder och inte minst en underbar röst! 
 
 
 
Man kan ta en person som inspirationskälla, en kompis eller syster/bror. Eller vad som helst!
LANA DEL REY IN MY HEART! 
 
Men nu kommer en sak som jag vill fråga er, skulle ni vilja se en video där jag sminkar mig? Isåfall vill jag att ni kommenterar här under↓
Isåfall kommer jag spela in en under nästa vecka.
 

Kommentarer
Postat av: !!

JAAA! Gör en smink video! :D

2013-12-15 @ 16:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0