Nu blir jag ledsen...

Nu när jag kollade på Nyheter24 så blev jag väldigt ledsen. Kolla bara rubrikens titel och tryck på bilden för att läsa mer.
 
Jag blir så besviken när jag ser detta, småglinen går ju i 7, 8 eller 9:an. Fattar noll! Hur kan man skarta åt nåt så hemskt eller ropa en sån jävla hemsk menning. 
 
Jag tar detta väldigt allvaligt. Som ni ser på mitt efternamn så är jag finsk. Min egen farfar var med i andra världskriget och jag har hört hemska historier som man bara tror händer på film. 
 
Så fan för er som tycker att förintelsen är "komisk". Ni har missbrukat er respekt ifrån alla som har förlorat sina liv. Tänk på det! Vill bara skriva en massa skit, men vill inte förstöra er syn.
 
TACK FÖR MIG!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0