Stockholm nästa!

TRYCK PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL BILDKÄLLAN
 
Nu kommer jag byta samtalsämne, imorgon åker jag, mamma, min barndiomskompis Mathilda och min mormor till Stockholm! Inte bara för liten shopping, även för att kolla på Imagine Dragons! Det kommer att bli super kul! Inte bara det, att få umgås med Mathilda, det var ett tagsedan nu. Ni vet när man börja på gymnasiet och på två olika linjer. Så detta har varit bestämt sedan slutet av april. Ni kan inte fatta hur peppad jag är! Detta kommer att bli hur coolt som helst. Jag har även med mig min systenkamera så jag kommer att fota i Stockholm och på konsären kommer jag att fota med min Iphone. Här är min lilla lista på vad jag ska köpa i Stockholm.
Finns mer plats, men självklart kommer det bilder på det när jag kommer hem! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0