Im back!

Nu är pausen över, jag har försökt att blogga i dalarna, men när jag väl har skrivit ett inlägg och skulle publicera det så la internet av. Blev inte något fotande flr den delen heller med systemkameran. Så kom jag på, det är ju inte snö till våren, alltså den nya designen ska ju ha ett vår tema. Så det är la inte snö på våren? ;) hehe. Så första dagen jag ser att det håller på att ljust ute, knoppar på träden och grönt på gräset ska jag ut och fota! Men jag håller på med bakgrunden och en ny presentation. Men allt kommer om en månad dock. Det tar lång tid om man inte är så proffsig. Om ni förstår vad jag menar! Men nu ska jag fortsätta här, men bilder kommer snart upp på bloggen ifrån min semester! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0