Ny kategori.

Hej allesammans! Jag har nu under ett lång period haft svårt med att komma igång med träningen. Men nu när jag kollade på biggest loser så blev man så glad av att kolla på alla leende. Lyckotårar, glada familjemedlemar och vänner! Man blir ju själv tårögd. Så imorgon så är det hejdå till allt onyttigt på vardagarna. Istället så blir allt mycket mer uppsakattat på helgen. Då ska jag unna mig. Så nu ska jag ha en kategori där jag skriver om hur det går för mig, där ni ska följa mig varje dag tills min födelsedag. Den 27 april. Det är 97 dagar kvar. Ska bli spännande se hur jag ser ut då. Sedan har jag ett nytt mål, skolavslutningen. Så nu ska jag bli fit and hit!
 
     
                        
 
 
 
 
Så idag ska jag göra plankan, som den bilden. Men var femte dag ska jag vila. Mamma har ett löpband som jag ska gå/springa på i en halvtimme om dagen tre gånger i veckan. Tre gånger i veckan ska jag träna överkroppen. Och nån dag på gymmet. Ska skaffa kort på Friskis och svettis. Ett tio kort typ. Jaja! Ni får hålla tummarna för mig. För jag lär behöva det ;) 
 
Video kommer! Men jag har inte så mycket tid för det. Men det kommer, men får lägga det på hyllan ett tag. Ibland blir inte allt som man hade förväntat sig, tyvärr... Men den kommer som sagt gott folk!
 
Kisses and love! <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0