Modekungen.se

LÄNK TRYCK PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL DREAS GRYMA SHOP!
 
Jo, jag somnade efter att jag kollade på PH. Så jag hann ju inte att skriva de två speciella grejerna.
 
På lördag så är det en modeshow i Varberg/bruket och då ska jag gå på catwalken. Det ska bli jätte kul och spännande. Jag har varit med i en reklamfilm en gång med kläder. Men då var jga typ sex sju år så det var ju ett tagsedan. Detta öppnar nya vägar till att bli modell som jag vill bli! Önska mig lycka till <3
 
Jo den andra grejen är att vi ska utmana mig i en tävling en gång i veckan. Där ni ska kommentera en kändis och länka en bild. Så ska jag försöka sminka mig efter bilden. Gjorde en uppgift med samma stil igår i skolan. Så självklart så sminkade jag mig som Lana Del Rey. Har dock ingen bild på det men det blev rätt bra.   
Gjorde denna sminkningen. Men som sagt länka länkar så kommer jag filma under tiden. 
Kisses and love <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0