Påskberget

Nu känner jag att jag kan börja blogga igen, hade en liten torka och så kände jag att jag var stressad. Så hela denna veckan som var har jag ätit, sovit och hämtat krafter. Men jag har ätit nyttigt för det mesta. Så träningen är ju inte helt ute i vädret. Men nu för kanske en 45 minutersedan så frågade pappa om jag ville hänga med att springa i påskbergsskogen. Jag svarde direkt ja! Jag sprang 1,3 km på 11 minuter. Samtidigt som nu håller jag på att ladda ner appar, allt ifrån Runkeeper till kaloriappar om ni förstår vad jag menar. Sedan har jag inte druckit lika mycket läsk som innan. Vilket är ett stort plus för mig. Så nu ska jag göra en frukttalrik och sätta mig i soffan med te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0