Träningen

Hej!
I veckan har jag tänkt på min överkropp. Min underkropp är rätt vältränad så den ska jag börja med imorgon tänkte jag. Men i måndags så använde jag en kettelbel som tyngder. Sedan så gjorde jag sex armhävningar, efter tio sekunder gjorde jag tolv och till sist 24 stycken! Så igår så vilade jag. Senare ikväll ska jag springa intervall på morsans löparband. För att bättra på kondisen.
 
Efter det ska jag fixa mina naglar! Så att dom passar till mina nya telefon, Iphone 5S. Den sivriga, så fick jag ett skal till den. Ni kan kolla på bilden här nere ↓ Tänkte visa er lite snabbt hur jag gör låtsas gelenaglar sen. 
 
 
 
Förövrigt har min dag varit super bra! Var i skolan och tillbringade som varje onsdag i salongen. Efter lunchen fick jag och min tjejkompis Tulay tvätta alla hårdockornas hår. Det är säcker tjugo stycken. Alla skulle ha schampoo och balsam så mina fingrar var ju helt röda och torra sen. Muna naglar är jätte fula nu. Ni vet när naglar är i varmt vatten så blir de mjuka. Då är det lättare att fila dom. Men de är jätte känsliga mot smällar. Så jag bröt några stycken. Tyvärr. 
 
Sedan ikväll så har jag en till nyhet i bloggen. Eller två kan man säga, en ny kategori och en sak som jag ska göra på lördag kväll! Allt är jätte spännande. Hehe! Men mer säger jag inte *blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0