Funderar lite

Sitter i soffan och chillar. Om fyra timmar så drar jag och min familj till Drevdagen. Min syster Sanna har med sig sin pojkvän och kompis med i år som ska fira jul tillsammans med oss. Medan Sanna och hennes vän tittar på film så sitter jag med hennes pojkvän och bara pratar och kollar lite på olika serier.
 
Just nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva om. Jag har precis tagit lov och så ifrån skolan, men jag ska försöka inte ta lov ifrån bloggandet. Men nu och två veckor framåt kanske jag bara kommer att blogga en gång om dagen. Jag vet, det är typ lika mycket som jag brukar blogga, men jag ska visa er mer hur man klär sig när man är i fjälen och ska ut i snön. Allt ifrån lager på lager till vad man ska undvika att bära. Men en massa annan skit! Men mer kommer imorn!
 
Vi hörs snart!
Kisses and love <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0